wtorek, 26 maja 2015

Retro Inspiracje: Męska kartka Olgi / Retro Inspirations: Olga's masculine card

Witajcie! Dzisiaj przygotowałam kartkę z charakterem - dla lidera ;) Do takich męskich klimatów bardzo pasują wszelkie retro brązy, beże i czerń. Ostatnio odkryłam urok tuszowania na czarno - tutaj na przykład podkreśliłam w ten sposób brzegi bazowego papieru ze wzorem desek. Postanowiłam też niestandardowo wykorzystać zawieszkę do obrazów, przyczepiając ją ćwiekiem do kompozycji. 

Hello! Today, I've prepared a card with an edge - and it's for a leader ;) All the retro browns, beiges and blacks fit such a masculine style very well. Recently, I've discovered the charm of black inking - I've emphasized the edges of the base paper with wood pattern in this way. I've also decided to use the picture hanger in an unusual way by fastening it on the composition with a brad.






Użyłam: / I used:

ATC 7.5 x 10 cm - Prima The Archivist Dodatki Expedition Ephemera - Tim Holtz Tusz Distress Mini - Black Soot
 Ćwieki metalowe 9x5mm - brąz Zawieszki do obrazów (10szt) 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz