środa, 29 lipca 2015

Retro Inspiracje: Drzwi z kołatką Marty / Retro Inspirations: Marta's door with a knocker


Witajcie
Hello

Dziś przychodzę do Was z trochę nietypowym projektem. Odkąd zostałam posiadaczką pięknej kołatki z bykiem (lub lwem, do końca to nie jestem pewna), w głowie cały czas miałam jeden projekt: drzwi. Stare, zniszczone, mocno mediowe. Zaprojektowałam je i poprosiłam o wycięcie. Wystarczyło skleić i zabrać się za malowanie. Podkładem jest gesso, a na to dużo farbki metalicznej, mgiełek, mikrokulek oraz preparat do spękań Rangera CrackleAccents. Mogłam jeszcze trochę ozdobić te drzwi, jednak głównym  bohaterem miała być kołatka więc odeszłam od tego zamiaru. 

Today I come to you with a bit unique project. Ever since I became the owner of a beautiful knocker with a bull (or a lion, I'm not entirely sure), I have had one project on my mind: a door. Old, distressed, very mixed media. I designed it and had it cut out. All I had to do was glue it and get on with painting. The base is gesso, and a lot of metallic paints, mists, micro beads and Ranger's crackling medium Crackle Accents. I could have done a little more to decorate the door, but the main character was supposed to be the knocker so I gave up on doing so.











A tak wyglądały surowe, posklejane już drzwi ze sklejki. 
This is what the raw chipboard door looked like after assembling.


Użyłam/I used:

http://www.retrokraftshop.pl/pl/ozdoby/1395-uchwyt-metalowy-g%C5%82owa-lwa-br%C4%85z.htmlhttp://www.retrokraftshop.pl/pl/media/684-crackle-accents-59ml.htmlhttp://www.retrokraftshop.pl/pl/media/59-inka-gold-625g-stare-z%C5%82oto-918.html




5 komentarzy :