czwartek, 1 października 2015

Retro Inspiracje: Jesienny wpis do Art Journala Dagmara / Retro Inspirations: Dagmara's Autumn Art Journal page


Dziś inspiruję jesienną stroną w Art Journalu. 
Wykonałam ją głównie za pomocą tuszy Distress.


Today I inspire with an autumn Art Journal page. 
I made it using mostly Distress inks.





Tuszami wykonałam tło, zabarwiłam elementy dekoracyjne i wycieniowałam brzegi pracy.
Niektóre stemplowania to także zasługa distressów.

With Distress Inks I made the background, I stained the decorative embellishments, and 

I covered the edges of my project.

Some of the stamping is also the merit of Distress Inks.





Pozostałe stemplowania wykonałam za pomocą trwałych tuszy Archival.
Other stamping was made using Archival permanent ink.


Zachęcam do wykorzystywania tuszy Distress w Waszych pracach, mają naprawdę wiele zastosowań. Ja używam ich właściwie od niedawna i okazuje się, że otwarły przede mną zupełnie nowe możliwości.

I encourage you to use Distress inks in your projects, they have a lot of applications. I have started using them properly only recently, and found that they opened lots of new possibilities for me.



Użyłam/ I used:
Tusz Distress Mini - Walnut StainTusz Distress Mini - Vintage PhotoTusz Distress Mini - Tea Dye
Tusz Distress Mini - Crushed Olive Tusz Distress Mini - Wild HoneyTusz Distress Mini - Mustard Seed
Tusz Distress Mini - Black SootTusz Archival - Jet BlackTusz Archival - Coffee
Shabby Shutters Distress Spray StainMałe aplikatory do tuszy - Mini Ink Blending Tool - RangerGąbki do mini aplikatora (20szt) - Ranger
Liść ażurowy 5,4cm - brązNarożnik metalowy - brąz 2
Kwiaty Prima - Time Traveler's Memories- Hard Time Tkanina jutowa 32x32cm 3szt.


1 komentarz :