sobota, 5 grudnia 2015

Retro Inspiracje: Szalone LO Ani / Retro Inspirations: Ania's crazy layout

hello!
today I prepared a mixed media project
I wanted to show you my good mood 
so I used vivid colours and I prepared a crazy layout for you
what do you think about it?

cześć
dzisiaj przygotowałam dla was mixmediową pracę
chciałam pokazać wam mój dobry nastrój 
dlatego użyłam żywych kolorów i przygotowałam szalonego layouta dla Was
co o nim myślicie?





użyłam: / I used:

UHK Gallery - Allo Allo - Le BistroGesso białe - Maimeri Acrilico 200ml Tusz Distress Mini - Vintage PhotoSzablon 6x6 - Wood Grain - Crafter's WorkshopKaboszon przezroczysty okrągły 8mm Serwetka metalowa kwadrat - brąz 2Serwetka podłużna metalowa - brąz 2  Kaboszon przezroczysty okrągły 2cm Plakietki - Prima Shabby Chic Treasures 
Ćwieki - Prima Vintage Mechanicals (Finnabair) Kwiatek metalowy 7 – brąz  Ramka żywiczna

Word Bands - Tim Holtz Idea-ology


1 komentarz :