czwartek, 7 lipca 2016

Retro Inspiracje: Patynowa kompozycja / Retro Inspirations: A patina composition


Hej Retro fani !
dziś mam dla was stoidełko z motylkową kompozycją. W tle użyłam papieru bibułkowego w którym jestem bardzo zakochana - idealna baza do prac wszelkich i ZAWSZE dobrze wygląda na każdej powierzchni. Do tego dorzuciłam trochę pęknięć z pasty pękającej i kompozycję z metalowych różności. Wykończyłam całość patynkami z Deco Art.

Hey Retro fans ! 
Today I have for you a small metal junk composition on a wooden base. As the base coat I used tissue paper - it's a perfect base for any of your mixed media projects - it always look good on any kind of surface. Then I added some mixed junk to create a scissor butterfly and finished my piece with patina from DecoArt.







Użyłam: / I used:

    

 Motyle Grungy - Prima Mechanicals     Plakietki - Scrapberry's - Around the world 1 Dodatki drewniane - Wood Variety - Prima Salvage District  


 Serwetka metalowa okrągła - brąz   Nożyczki metalowe - miedziane    Word Bands - Tim Holtz Idea-ology 
 

     
Bibuła - Tissue Wrap Postale - Tim Holtz  Scrapberry's - Edge Of Town - Metal & Memory


Antiquing Cream - Patina Green - DecoArt   Antiquing Cream - Raw Umber - DecoArt   





   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz