poniedziałek, 19 września 2016

Retro Inspiracje: / Retro Inspirations: DREAMS HAVE SECRETS ...


Hej. Dziś po raz kolejny wychodzę ze swojej strefy komfortu i muszę przyznać że czuje się z tym coraz lepiej. Mixed Media to techniki, które na pierwszy rzut oka wydają się dość proste - jednak muszę przyznać że nie jest tak łatwo do końca. I nie piszę tego po to by Was zniechęcić - wręcz przeciwnie ! Tylko tworząc nowe prace możemy wyłapać swoje błędy i poznać lepiej właściwości wszystkich mediów.

Hello our blog fans. Today, once again, I go out of my comfort zone and I must admit that I feel much better. Mixed Media is a technique that at first glance seems simple enough - but that is not as easy as it looks. I am not writing this in order to discourage you - on the contrary! Only by creating new projects we can spot our mistakes and learn more about the properties of all media.

Notes - męski, bałaganiarski z ogromną ilością detali i tekstur.
The Notebook - masculine, messy, with lots of details and textures.


Pracę rozpoczęłam od zabezpieczenia powierzchni gesso clear. Na całą pierwszą warstwę przykleiłam gazę by następnie na nią nałożyć pasty strukturalne przez maski.

I started my work by protecting the surface with gesso clear. With the entire first layer 
I  glued gauze, then applied structural paste with stencils.


Kompozycję miałam w głowie od samego początku. Projekt powstawał powoli i tym razem byłam dość cierpliwa - czekałam aż poszczególne warstwy dokładnie wyschną nim nałożyłam kolejne.

I had the composition thought out from the outset. The project was developed slowly, and this time I was very patient - I waited until the individual layers thoroughly dried to add others.


Nie obyło się bez wpadek i gdy już wszystko było prawie gotowe, zerwałam pół .... bo nie było tak jak sobie to wyobraziłam. Poprawiłam co trzeba było, dodałam metalowe dodatki...

I couldn't do without any mishaps and when everything was almost ready, I tore down half of my project  .... because it didn't turn out the way I'd imagined. I corrected what I had to and added metal add-ons ...


Stemple jako dodatek do tła oraz wycięte elementy.
Stamps and cut outs as an addition to the background.


  Mam nadzieję, że praca przypadnie Wam do gustu.
Jeśli macie jakiekolwiek pytania - śmiało piszcie :)

I hope you will like my project.
If you have any questions - do not hesitate to contact me:)

Ściskam, Paulina
Hugs, Paulina



Użyłam: / I used:

 

http://www.retrokraftshop.pl/pl/1062-antiqued-bronze-distress-spray-stain.html  
     

3 komentarze :