niedziela, 14 maja 2017

Retro Inspiracje: Magiczny Las / Retro Inspirations: Magic Forest


Witajcie! Pamiętacie mój "Kosmiczny Ogród"? Dzisiaj chciałabym Wam pokazać blejtram, który wykonałam w komplecie do niego. Z ogrodu przenoszę Was do magicznego lasu...

Hello! Do you remember my "Cosmic Garden"? Today I would like to show you a canvas which I made to go with it. From the garden I'm moving you to a magical forest ...


Na płótnie pokrytym czarnym gesso umieściłam bardzo dużo elementów, głównie z foremek Primy i Prosvetu. Wszystkie elementy najpierw pokryłam gesso, a następnie pokryłam woskiem Art Alchemy Antique Brilliance: Lucky Emerald oraz Inką Gold w kolorze zielonym i miedzianym. Nakładałam je naprzemiennie, tak długo, aż byłam zadowolona z rezultatu.

On a canvas covered with black gesso I placed a lot of elements, mostly from Prima and Prosvet molds. All elements were first covered gesso, then covered with Art Alchemy Antique Brilliance wax: Lucky Emerald and green and copper Inka Gold. I applied them alternately, until I was satisfied with the result.



  Dziurkę od klucza z gargulcem pokryłam farbami patynującymi od Pentartu. 

The keyhole with the gargoyle I covered with patinating paints from Pentart.




Moją ostatnią miłością (i to w dodatku od pierwszego użycia) jest curly moss. Uwielbiam go i chyba będę go dodawała do każdego projektu! Jest plastyczny, więc można go formować i układać według uznania, a poza tym dodaje pracom cudownej lekkości. Z pewnością jest wart polecenia!

My last love (and with the first use) is curly moss. I love it and I think I will add it to every project! It is flexible, so it can be molded and arranged at your discretion, and besides it adds miraculous lightness to the work.  Definitely worth recommending!




Wykorzystałam / I used:

Foremka - WażkaForemka - Mechaniczne serce ze skrzydłamiForemka - Mała kłódka "serce"
Foremka - Zestaw kwiatków 3Zestaw Farb - Efekt Patyny - PentartForemka - Zestaw kwiatków 9Foremka Keyholes - Prima Vintage Art Decor MouldMech curly moss 25gChrobotek Reniferowy 10gWosk - Art Alchemy Antique Brilliance - FinnabairInka Gold 62,5g - Zielony (928)Inka Gold 62,5g - Miedziany (903)Szablon 6x6 - Climbing Vine - Crafter's WorkshopStara stalówkaWord Bands - Tim Holtz Idea-ologyKlucz metalowy mały 3 – miedziany

Ściskam! / Hugs!



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz