wtorek, 5 września 2017

Retro Inspiracje / Retro Inspirations: Stay Curious

Hej,
Bazą mojej dzisiejszej pracy jest drewniane serce. Pracę rozpoczęłam od pomalowania go na czarno, ale jak widać poszłam w zupełnie innym kierunku. Czasami proces twórczy zaskakuje swoim przebiegiem nawet twórcę.

Hi, 
The base of my work today is a wooden heart. I started work from painting it black, but as I can see I went in a completely different direction. Sometimes the creative process is surprising even the creator.


Moją czarną powierzchnię pokryłam farbą crackle i pozostawiłam do wyschnięcia. W międzyczasie zaczęłam się bawić i tak zmieszałam gel medium z proszkiem 3d. Zapragnęłam koloru, dlatego do tej mieszaniny wpuściłam kilka kropel tuszu. Całość nałożyłam przez maskę i wysuszyłam nagrzewnicą.

I covered my black surface with crackle paint and left it to dry. In the meantime I started to play, and so I mixed the gel medium with 3d powder. I wanted color, so I put a few drops of ink into this mixture. I put the whole thing through the mask and dried with the heater.


 Dawno nie używałam akwareli w proszku z 13arts. Postanowiłam to zmienić. Bazę popryskałam dużą ilością wody i posypałam akwarelą (Yellow Amber, Turquise, Black). Cudownie było patrzeć jak kolor się rozpuszcza. Odrobinę posypałam błyszczącym pyłkiem. Pracę zostawiłam, chciałam żeby wyschła sama tworząc delikatne przejścia

I have not used 13arts watercolor powder for a long time. I decided to change that. The base was splashed with water and sprinkled with watercolor (Yellow Amber, Turquise, Black). It was wonderful to see how the color dissolved. I sprinkled it a bit with shiny pollen. I left the work, I wanted it to dry itself, creating gentle transitions.


Jak już na drugi dzień praca była sucha, uznałam, że efekt mnie zadowala. Obrazek wyciętej Pani pięknie się komponował z kwiatami z zestawu Holtza. To był początek mojej kompozycji. Nie mogło zabraknąć gazy, którą usztywniłam sobie za pomocą ciekłego gel medium 13arts.

As soon as the work was dry the next day, I decided that the effect was satisfying me. The picture of the cut lady was beautifully composed with flowers from Holtz's set. This was the beginning of my composition. The gauze couldn't be missed, I stiffened it  with a 13arts liquid medium gel.


Na koniec postawiłam kilka stempli tu i tam i pobieliłam odrobinę brzegi.

At the end I put a few punches here and there and whitewashed the edges a bit.

Trzymajcie się! Hugs!



Użyłam:
I used:

    Quote Chips - Tim Holtz Idea-ology Dodatki Botanical Layers - Tim Holtz 13arts - Vintage moments - In the past 13arts - Vintage moments - Old letters  Białe gesso - RenesansProszek 3d - Drobnoziarnisty - Pentart Wstążka jutowa 10mm Gwiazdki - Prima Vintage Mechanicals (Finnabair) Szablon -  Technical - 13arts Pióra - Duck Quill Feathers - Earth Mix Stemple gumowe - Ultimate Grunge - Tim Holtz - Stampers Anonymous Żel 3d Heavy Body Mat - Renesans Vintage Photo Distress Re-inker Proszek Rainbow Color - 13arts Crackle Paint - DecoArt Medium Akrylowe Ciekłe - 13arts


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz